Seleccionar página

 

r2e3

 

Si en un altre article parlem de les obres que es fan quan venen les eleccions, el que ha aprovat enguany el PP, és de nota.

APM-Compromís es compromet a fer una auditoria econòmica, aplicar una rebaixa important als salaris dels regidors, estudiar el capítol de despeses, i després valorar en quina mesura es pot aplicar una reducció dels impostos. Però ara, després de molts anys d’augment, reduir el 0’90% l’IBI (contribució urbana), pareix més prompte una burla. L’eixemple és clar: qui a l’any 2014 pagà 400 euros, ara al 2015 pagarà 396’40 euros (reducció de 3’60 euros).

Els impostos s’han de tractar amb més serietat. Baixar un 0’90% i, a més, en any electoral, ja sabem al que sona, buscar vots desesperadament.

Si en el artículo anterior hablamos de las obras que se hacen cuando vienen las elecciones, lo que ha aprobado el PP, es de nota.

APM-Compromís se compromete a hacer una auditoria económica, aplicar una rebaja importante en los salarios de los concejales, estudiar el capítulo de los gastos, para valorar en que medida se puede aplicar una reducción de impuestos. Pero ahora, y después de varios años de aumento, reducir el 0’90% el IBI (contribución urbana), parece más pronto una burla. El ejemplo es claro: quien en el año 2014 pagó 400 euros, ahora en el 2015 pagará 396’40 euros (reducción de 3’60 euros).

Los impuestos se han de tratar con más seriedad. Bajar un 0’90% y, además en año electoral, ya se sabe lo que es, buscar votos desesperadamente.